سلام دوستان

راستش تصمیم نداشتم که حرفهای دلم رو خاطرات تلخ گذشته ام رو عشق نافرجامم رو در وبلاگم بنویسم برای همین در اوایل سعی بر آن داشتم تا سخنانی آموزنده و اشعاری زیبا از بزرگانی فهمیده براتون بنویسم و در کنار این سخنان نیز نوشته های طنزآلود خودم رو می نوشتم تا وبلاگ جلوه ای زیبا به خودش بگیره.

ولی دیدم که نه اون چیزی که فکر می کردم نشد و وبلاگ برای زیبا تر شدن محتویاتش نیازبه سخنان دیگری داره نیاز حرفای دلم داره تا مطالب بیشتر به دل شما عزیزان بنشینه.

برای همین از این به بعد در کنار نوشته های قبلی حرفای دلم رو و دست نوشته های خودمونیز قرار میدم.

به امید اینکه از مطالب خوشتون بیادو لذت ببرید. اگر با حرفام باعث ناراحتی برخی از شما میشم پیشا پیش معذرت خواهی میکنم.به بزرگی و جلال خودتون بنده حقیر رو ببخشید.

                                                                                                           به امید دیدار

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زیزی=زهرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ب.ظ

یه شعر می نویسم فکر کنم مناسب حاله شما باشه
شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت
روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت
گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود
بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد