دوستت دارم

 

همیشه می پنداشتم

       که عشقی همانند عشق ما را

              تنها در رؤیاها می توان یافت

 

در گذشته

    نمی خواستم هیچ کس کاملا  مرا بشناسد

حالا

  می بینم به تو چیزهایی را از خود می گویم

         که مدت ها بدان ها فکر نکرده ام

                 چرا که می خواهم

          همه چیز را درباره من بدانی

 

در گذشته

   می خواستم دیگران تنها نیکی هایم را ببینند

           حالا می بینم از این که تو اشتباهات مرا می بینی ناراحت نمی شوم

                      چرا که می خواهم مرا همان طور که هستم بپذیری

 

در گذشته

      می پنداشتم تنها من هستم

            که می توانم برای خود درست تصمیم بگیرم

حالا

  می توانم نظراتم را با تو درمیان بگذارم

            وتو مرا در تصمیماتم یاری می کنی

                   چرا که به تو اطمینان کامل دارم

 

در گذشته

      شیوه رفتار با مردم برایم بی ارزش بود

حالا

  می بینم که نسبت به همه

    احساس تازه ای یافته ام

چرا که تو

    لطیف ترین احساسات مرا بر انگیخته ای

 

                                                   بر گرفته از کتاب: سرخ به رنگ عشق

                                          

نظرات 2 + ارسال نظر
دنیای برتر یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ http://donyaie-bartar.persianblog.com

می بینم که نسبت به همه

احساس تازه ای یافته ام

چرا که تو

لطیف ترین احساسات مرا بر انگیخته ای.
قشنگ بود خیلی قشنگ...پیش من بیا بروزم

زیزی=زهرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام
واقعآ حیفم اومد نگم خییییییییییییییییلی زیبا بود این شعره
بهتون تبریک میگم خیلی زیبا می نویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد